Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~saja21 | użytkownik

imię i nazwiskoDaniel S adresSkarżysko-Kamienna/Nowa Huta zarejestrowany25.12.2007 @14:49:43 ostatnio na stronie24.01.2009 @13:59:42



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu789789
digarty15 komentarze393 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Justin88    17.02.2008 @17:05:49
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    10.02.2008 @17:55:25
życze miłej podróży i fajnych wrażeń :D










_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    09.02.2008 @18:16:58
poszliśmy do pubu w sumie było kilkanaście osób,no gadało sie na różne tematy,sprzęt,DD no i nie tylko ale ogólnie było ciekawie.Ja sie w poniedziałek wybieram do centrum,może jakieś zdjęcia uda sie porobić w bw to powstawiam :D
ps.masz może konto na deviancie?
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    09.02.2008 @17:22:21
niesprawiedliwe,nie ma leniuchowania<też tak chce> a ja będe mieć tylko tydzień ferii<ale zawsze coś>
ps.a wczoraj na rozpoczęcie tej krótkiej wolności to se poszłam na zlot Digartu w Opolu ...a za tydzień back to sql...ble...
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    09.02.2008 @17:19:58






_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    09.02.2008 @17:05:54







a ja mam już ferie
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~kati1305    09.02.2008 @16:14:43
_______
"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"-Emil Cioran...
~aliSjaa    09.02.2008 @15:58:23
dziękuję
~Katheleen    09.02.2008 @10:35:00
..dzięki piękne..
_______
Nie gryzę.. tak odrazu..
~gandhi    06.02.2008 @01:30:15
Dzieki Serdeczności
~DrutKolczastyObozowy    06.02.2008 @00:19:36
jou;D
~ZosiaS    05.02.2008 @23:39:59
dzięki stałam twardo na ziemi pozdrawiam
~Seedsups    05.02.2008 @20:12:49
DZIEKY :>
FAJNE PROFILOVVE
_______
sedr84.blogspot.com
~aannaamaria    05.02.2008 @19:46:00
dzięki
_______
>> Słowa są liśćmi a czyny owocami .... <<
~makalu    05.02.2008 @18:40:50
dzięki śliczne
pozdrawiam
_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~aoshi    05.02.2008 @18:17:25
Dzięki
~neutralna87    05.02.2008 @01:45:46
Dziękuję
Pozdrawiam
_______
Oceń , mile widziane rady.
~marionetka    05.02.2008 @01:25:15
hehe ,dzieki za ocene i komenatrz ^^
_______
Vincit qui se vincit.
~Justin88    05.02.2008 @01:13:32
hehe dobrze mu tak,ma za soje burak jeden
3maj sie
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    05.02.2008 @01:09:17
ja miałam takie szczęście takich buraków 2 razy(dostałam 2 od każdego poniżej krytyki,oczywiście nikt nie miał żadnych digartów,powinni takim konto blokować)
ja sie powoli zmywam spać<jutro wolne,yeah> śpie do obiadu normalnie :D
kolorowych snów
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    04.02.2008 @23:06:40
dzięki fajnie że sie seria Opole bw przyjęła :D
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    02.02.2008 @15:19:01
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    02.02.2008 @15:14:20
no Digart ma już 6 lat
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Justin88    02.02.2008 @14:28:36
dzięki,a zauważyłeś że dziś można wstawiać ile digartów sie chce? ja akurat aż tyle nie wstawiam ale wiem że inni szaleją :D
_______
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
~Duszny    01.02.2008 @20:05:45
Dzięki! Pozdrawiam!
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt